FICTIEVE GROLSCH CAMPAGNE

SOFTWARE

  • 3D Studio Max 100%
  • Vray 100%
  • Photoshop 100%
  • After Effects 100%

Deze fictieve campagne is gemaakt als studie om de kennis en kwaliteiten in verschillende programma’s te verbeteren en uiteindelijk iets moois neer te zetten voor het portfolio. Voor deze fictieve campagne zijn de volgende onderdelen gemaakt: TV-reclame, tafel-display, billboards, promotiepakket en landing page website.

Deel op Social Media
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin

Bekijk de animatie op HD-kwaliteit!

PROMOTIEPAKKET

LANDING PAGE WEBSITE

UITLEG CAMPAGNE

Mensen krijgen actiecodes bij aankoop van Grolsch producten waarmee je per actiecode één stem kan uitbrengen op jouw favoriete locatie. (Gran Canaria, Barcelona, Bordeaux)

  • Een krat bier. (4 actiecodes)
  • Een vakantiepakket bij een bar (4 Grolsch normaal bier, 4 Grolsch witbier, Grolsch opener, andere Grolsch gadgets) (6 actiecodes)
  • Een 6-pack . (2 actiecodes)

Deze code kan je dan invullen op de website en hiermee breng je je stem uit. Van elke locatie (3 totaal) worden 10 reizen verdeeld onder de stemmen, hoe meer je stemt, hoe meer kans dus.

TAFEL DISPLAY VIEW 1

TAFEL DISPLAY VIEW 2

Meer 3D visualisaties bekijken?

Klik hier
Visit Us On FacebookVisit Us On LinkedinVisit Us On Twitter